جملات بزرگان
زندگی من
درباره وبلاگ


من سارا هستم به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
چت باران
پرناز چت
چت انلاين
بدون سانسور
ماهان چت
❤-❤سرزمین دخترانه❤-❤
❁ ❃❊عاشق و معشوق❊❁ ❃
تپل مپل
چت روم ميبوك
بيرجند چت
پروانه اي با بالهاي سوخته
افتاب خضري
بزرگترین مرجع دانلود موسیقی
نسل سوخته
خاطره ها
آی آدم ها
"جديدترين عكس بازيگران و خوانندگان"
تست روانشناسی-آرایش صورت
خاطرات من
چراغ هدایت
عـکس و ... همه چی دارم
آرزوهای مرده....
ضد دختررررررررررررررررررر
##طنین عشق##
عـکس و مطالب جالب
پیامک های ایرانی
توپ توپ
@ سایــــت سرگرمی جوانان @
فکر منفی
همه با من ولی تنها.....
فکر منفی
ورودممنوع؟...
عاشقانه
طناز
وبلاگ ما
دنیای غمگین من و هستیم
snsdkorean소녀 세대 한국어
کدبانو
زندگی دفتری از خاطره هاست
سوگلی ها
دختر دوست داشتنی
هنر عکاسی
PcOnline
Elvis
mohyaf
عکس های کارتونی
عاشق دل شکسته
دایی جون
دختر كرد
همه وجودم تقديم به تنها عشقم
بزرگترین سایت عکس،فیلم وداستانهای ترسناک
ضد پسر
سرگرمی برای بهبهانی ها
روياي صورتي
طرفداران كره جنوبي
۩♠♣♠♣۩ جک و خنده ۩♠♣♠♣۩
حرف هاي دل من
باربي كره
باحال ترين ها
هر چي مي خواي
منم بلدم بنويسم
براي دوستان
مرجان
رهام جووووووووووون
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه









نويسندگان
sara
سارا

آخرین مطالب


 
پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 21:7 :: نويسنده : sara


" انسان  نمیتواند  کیف  پول خود  را در   قلب  خود داشته  باشد!!!"  .

" یک ریاضی دان کسی است که به تنهائی می نشیند وسعی می کند مشکلی  را حل کند که حتی خودش هم نمی دانست  چنین مشکلی وجود  دارد!!"  .

" غذايي را بخور كه مي پسندي ,لباسي را پبوش كه مردم مي پسندند"  .

"  اول اندیشه، وانگهی گفتار

" اولین درسی که والدین باید به فرزندان خود بیاموزند، صداقت است"  .

"  اگر سخن چون نقره است، خاموشی چون زر پربهاست"  .

" در پشت هیچ در بسته ای ننشینید  تا روزی باز شود . راه کار دیگری جستجو کنید  و اگر نیافتید همان در را بشکنید"  .


" ازدواج چیزی جز یک دوستی که به تصویب پلیس رسیده است نیست"  .


" دانش اقتصادی چیز شیرینی است اما برای اقتصادانان در این معقوله هیچ دینامیت هیجان یا کششی در آن پیدا نمی شود بخصوص در  مقابل آنانی که بدنبال رویا  و آرزوهای  بزرگ می روند و سعی می کنند آنرا انجام داده و کنترل کنند!!"  .

" زندگی کوتاه است اما طولانی ترین چیزیست که در اختیار ما انسانها قرار دارد"  .

" در تصور من زندگی مانندنقطه ای روشن در تاریکی ست"

" این نظر شخصی من است : شاد بودن مهمترین کاری ست که یک انسان می تواند انجام دهد!!!"  .

" هیچ گاه برای آغاز دیر نیست ، همین بس که به خود بگویم این بار کار نا تمام را پایان می دهم"
  .

" آن که به خداوند پاک و مهربان بیش از دگران امید و بیم بسته است ، بیش از همه در خور ستایش است"  .

" اینکه کسی تبهکار اجتماعی باشد مانند این است که هفت سال با کوشش و سختی در دانشگاه تحصیل کرده باشد اما هیچ چیز نیآموخته باشد!!!"  .


" جوان بودن مانند رها بودن در باد است که سریع  نیز می گذرد!"  .

" هر انسان یک جزیره است درمیان دریای عشق و محبت ، که انسانها را بهم وصل می کند!"  .

" کشتن میل ستیزه جوئی در بسیاری زنان  کاری بی اثر است  و درست مانند آن است که سعی کنی با فشار بادکنکی را در زیر آب نگه داری دوباره بیرون می زند!!"  .

"  انسان! خودت به یاری خود برخیز!"  .

" این کودکان فرزندان شما نی اند ، آنان پسران و دختران اشتیاق حیاتند و هم از برای او .از شما گذر کنند و به دنیا سفر کنند ، لیکن از شما نیایند . همراهی تان کنند ، اما از شما نباشند"  .


" گاهي بي رنگي از هر رنگي زيباتر و مفيدتر است"  .

" هرگز به کودکانتان نگویید پیشه آینده اش چه باشد همواره به او ادب و ستایش به دیگران را آموزش دهید چون با داشتن این ویژگیها همیشه او نگار مردم و شما در نیکبختی خواهید بود و اگر اینگونه نباشد هیچ پیشه ای نمی تواند به او و شما بزرگواری بخشد"  .

" من تنها با مردی ازدواج می کنم که عتیقه شناس باشد ، زیرا فقط در این صورت است که هرچه پیرتر شدم در نظر شوهرم عزیزتر خواهم بود "  .

" ارزش هر کس به قدر خرد اوست"  .


" پیدا کردن شیطان کاری بسیار ساده است کافی ست باطراف خود بنگریکمی نخواهد پائید که اثری از او پیدا خواهی کرد!" 


" من خداوند را باور و قبول دارم مشکل اینجاست که آیا او هم مرا قبول دارد؟!"

  .
" در هر یک نفسی که می کشی هم آسمان موجود است هم زمین!"  .

" تا زمانی که احساس می کنم نقاشی ونقش اصلی را نیافته ام به کشیدن ادامه خواهم داد!"  .

" گریه چرا ؟ فتح را آرزو کنید" 


" داروهای تلخ را با روپوش شیرین می پوشانیم چرا حقیقت و اخلاق را نیز با لباسهای زیبا نپوشانیم ؟" 
.

" اگر می خواهی بزرگ شوی ، از کردار نیک دیگران فراوان یاد کن"  .


" سخت ترین مأموریت که گرفتم این بود که پرنده ای را شاد بسازم با وجود داشتن پرنده های در یخچال اینکار بسیار سخت بود!!!" 

" در واقعیت امر همهء انسانهای بالغ بمانند کودکانی در پشت نیمکت مدرسه در ماه اگوست(مهر در ایران)هستند!" 

" بسیارند کسانی که قادر به انجام کاری هستند اما  نمی توانند بیشتر از این که هستند  باشند!!!"  .

" هیچ دلیلی ندارد شاگردی را عصبانی وپریشان کنیم و سپس به تماشای او بنشینم!" 


از فلاسفه می خواهم که به دنبال حقیقت نروند چون حقیقت نیاز به پشتیبان ندارد"  .

"  اراده ی مرد عامل خوشبختی اوست"  .


" آنکس بر خویشتن نگهبان دارد که برای رسیدن به هوس و آرزوهای کوچک  قدر نیکخویی و جوانمردی را نشکند ، و اگر فزونی و کامیابی بد روزگار را دید تن به پستی و زبونی نسپارد"  .

بهترین لحظات زندگی من لحظاتی بود که در خواب گذراندم"  .


" خوارترین کارفرما کسی است که با ندادن و یا کم کردن دستمزد زیر دست فرمانروایی می کند"  .


" اشكهاي ديگران را مبدل به نگاههاي پر از شادي نمودن بهترين خوشبختي هاست"  .


" هدف زندگی باید براساس این باشد :که درپیری با سلامت از دنیا بروی اما یک عمر قلبی جوان داشته باشی!!!"  .

" کلمه مانند آب روان است که براحتی جاری میشود!"  .


نظرات شما عزیزان:

مهرداد
ساعت12:22---14 بهمن 1389
زیبا بودن...


بی معرفت... آپ میکنی نمیگی؟؟؟؟


مهران
ساعت16:07---3 بهمن 1389
سلام سارا جان،خوبی؟
میبینم که دیگه به ما سر نمیزنی!!
خبریه؟؟؟؟
امیدوارم سالم و سلامت و موفق باشی
خواستم ازت خبری بگیرم
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: